.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظفري فرماندار گلوگاه شد
مراسم توديع و معارفه فرماندار جدید گلوگاه برگزار شد اين مراسم از تلاش‌هاي دو ساله منوچهر تات فرماندار سابق گلوگاه تشكر و ...

جواد قناعت بعد از ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه فرماندار گلوگاه اظهار داشت: عمليات رواني و كمرنگ كردن فعاليت‌هاي دولت و مسئولان از كارهاي مهم دشمن است.
وي اظهار داشت: هدف همه مسئولان نظام، رسيدن به نقطه ايده‌آل است و رسيدن به اين نقطه نيازمند زمان و فاصله زماني معين است كه به مرور زمان ايجاد خواهد شد.

قناعت افزود: با توجه به كارهاي انجام شده در كشور و تحولات انجام شده، همچنان در قدم‌هاي اول توسعه هستيم و بايد در اين راستا با همت و همدلي به نقطه مطلوب و آرماني برسيم.
وي يادآور شد: ايجاد فضاي مطلوب در جامعه و جلوگيري از هرج و مرج، زمينه‌ساز پيشرفت و ترقي است و بايد براساس فضاي اصولگرايي حاكم در جامعه و وحدت‌رويه، كارهاي اساسي بيشتري صورت پذيرد.

معاون استاندار مازندران عامل تهديد‌كننده در جامعه را موضوع اختلاف دانست و بيان داشت: نفاق، نااميدي و دلسردي از نظام توسط دشمنان در حال انجام است و با هوشياري كاري نكنيم كه ناخواسته آب در آسياب دشمن ريخته شود.

سميع‌الله مظفري فرماندار جديد شهرستان گلوگاه نيز در سخناني با بيان كارهاي مثبت انجام شده توسط فرماندار قبلي گلوگاه گفت: كارهاي بسيار بزرگي در شهرستان انجام شده اما به‌دليل فقر موجود در شهرستان، نيازمند جديت لازم در ادامه مسير ايجاد شده هستيم.

وي گفت: بايد در بحث رشد و ترقي از بخشي‌نگري خارج شويم و با استناد به سيره امام راحل و فرمايشات مقام معظم رهبري به دنبال خدمت خالصانه باشيم.

حجت‌الاسلام حسين رستمي امام جمعه شهرستان گلوگاه نيز در سخناني افزود: مديريت و مسئوليت در نظام جمهوري اسلامي يك امانت و تكليف است كه بايد به‌درستي انجام پذيرد.
وي گفت: پست‌ها و مسئوليت‌ها از بالاترين مرتبه تا پايين‌ترين آن امانت الهي است و بايد در نگهداري از آن دقت شود.

در پايان اين مراسم از تلاش‌هاي دو ساله منوچهر تات فرماندار سابق گلوگاه تشكر و سميع‌الله مظفري به ‌عنوان فرماندار جديد اين شهرستان معرفي شد.
مظفري فرماندهي سپاه شهرستان گلوگاه را در كارنامه مديريتي خود دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.986 seconds.